Monday 19 May 2014

Minggu Study Week



Macam x percaya je nak habis da semester 2..  Sekarang nie minggu study week.. Bermula dengan 18.5.2014 - 23.5.2014... Final exam sem 2 pun tinggal agy seminggu.. Semester nie aq exam seminggu jew.. wahh..!! Memang benar2 mencabar aq betul sem nie.. Bukan hanya setakat mencabar ketika study week.. sebelum2 nie.. banyak liku2 yang harus kulalui tanpa mengenal erti sesalan.. kerana aq tahu ini semua kehendak Allah swt.. Semester lepas yakni semester 1 exam 3 weeks ada banyak gap.. tapi sem nie.. xtahu nak kata apa la.. tambah agy study week sem nie.. aq x macam dulu.. dengan ALlah turunkan aq Ujian Kesakitan demam.. Study  week aq bertemankan Ubat Demam + Ubat Batuk + Ubat Selesema + Ubat antibi0tik = inilah Peneman ku ketika ku melalui study  week semester ini.

Walau bagaimanapun.. Aq habis exam awaii.. Tapii aq dengan semangatnya x beli tiket agy.. xbeli k0tak untuk simpan barang2 yang aq nak bawa balik dan tinggalkan.. cuti semester kali nie aq cuti 3 bulan.. aq fikir nak cari kerja jugak.. sekurang-kurangnya dapat menampung aq untuk aq amik lesen. dan juga tampung sebelum aq nak masuk semster 3 nie.. Tambah agy., semester 3 nie aq duduk luar.. xtahu keadaan aq macam mana.. namun, aq nak x nak kena tempuh juga ujian yang bakal aq lalui tanpa aq duga.. orang lain semua ingat aq akan dapat asrama. punya lah bagi harapan yang tinggi pada ku.. semata-mata kata aq nie aktif kat u nie.. pergi je event apa2 mesti aq ada..

aq bukan xnak duduk asrama.. nak sangat2.. tambah pula,, aq banyak k0mitmen dalam u nie.. dengan prs.. mpp.. di sebabkan urusan yang betul2 aq kena lakukan sebelum study week nie.. menyebabkan aq x isi pun merit.. merit uh menandakan yang kita akan dapat asrama ke x.. ada seni0r aq kata " abang azr0i kata,, abang isi merit pun mar x dapat jugak asrama.. " yang aq nie.. nak kata caya x caya.. ntahlah.. semuanya rezeki di tangan Allah.. seandainya Allah mengizinkan aq duduk dalam.. insyaAllah .. alhamdulillah.. sujud syukur.. sekurang2 nya.. aq xfikir kenderaan untuk aq hadiri sesuatu itu.. nak kata jauh gie kuliah daripada bl0k.. itu semua jihad kita dalam menuntut ilmu.. bergantung pada diri sendiri nak ke xnak.. Ya Allah.. Harap2 dapat lah aq duduk asrama walaupun aq x isi merit.. sememangnya.. Allah betul2 menguji aq tatkala akhir2 nie.. sebelum aq nak exam..

Ketua ? Pemimpin ? Pilih Yang Terbaik.? dan Layak Untuk Mentadbir Semester akan datang ? Dan x menyusahkan 0rang lain.. ? " aq pelik dengan kata2 syuk.. aq menyusahkan dia ke.. ntah la.. aq msg xda respon.. bila di tanya x nak jawab.. xfaham aq.. tapi uh la.. perkara ini semakin hari semakin menghantui fikiranKu..  Macam2 ragam syuk nie.. yang sukar untuk aq tafsirkan..  dengan sahabt2 lain.. Hanya Allah sahaja yang tahu apa yang terbenak di fikiran mereka semua..

Aku Hanya Insan Biasa Yang Tidak Dapat Memenuhi Semua Harapan Manusia Di Muka Bumi Ini.

#StudyWeekMencabarKaliIni..
#HidupYangPenuhDengan1001Pertanyaan

$ Feeling Sad :/

No comments:

Post a Comment